
IP-телефонія – це термін, який використовується для опису технологій, які використовують різні протоколи для обміну голосової, факсимільної та іншої інформації, які традиційно передаються по комутованій телефонній мережі загального користування (PSTN). Виклик проходить у формі пакетів по локальній мережі (LAN) або через Інтернет.
IP-телефонія почала розвиватсись з середин та до кінця 1990-х років, Інтернет і протокол TCP / IP стали рушійною силою в телефонній і комунікаційній індустрії. Інтернет-протокол став транспортним засобом практично для будь-якої передачі даних. Сьогодні всі оператори зв’язку використовують інфраструктуру IP для частини або для всіх своїх голосових послуг. Більшість компаній вже переключилися з PSTN на використання VoIP (Voice over IP) для внутрішньої голосового зв’язку або планують реалізувати це як частину свого рішення.
IP-телефонія в бізнесі
Переваги IP-телефонії в корпоративних середовищах численні, але в основному вони зводяться до міркувань вартості, пов’язаних з інфраструктурою і щомісячними телефонними рахунками. Сучасні рішення VoIP PBX, такі як 3CX, дозволяють компаніям запускати систему на існуючому непатентованому обладнанні, а також на недорогих комп’ютерах, таких як міні-ПК. Традиційні телефонні системи і пропрієтарні рішення VoIP вимагають великого впровадження закритих архітектур, які можуть коштувати сотні тисяч доларів і набагато складніше управляти, налаштовувати та обслуговувати. Системи IP-телефонії з відкритими стандартами також набагато простіше і економічніше в масштабуванні.
Переваги віртуальної АТС
Використання постачальників послуг магістралі VoIP і SIP означає, що телефонні рахунки значно скорочуються. Це пов’язано з тим, що компанії можуть легко підключати філії в інших містах і країнах, роблячи дзвінки всередині компанії безкоштовними. Вартість міжміських дзвінків знижується, а загальні тарифи на дзвінки значно нижче.

Ділові телефонні системи тепер можуть запропонувати набагато більше компаніям, які використовують стандартні телефонні дзвінки. IP-телефонія привела до розробки рішень для уніфікованих комунікацій, які можуть надати повний пакет комунікацій в одному, для роботи в одній мережі і на одній платформі. Це означає, що підприємства можуть легко управляти викликами, використовувати відеоконференції, співпрацювати, спілкуватися в чаті і багато іншого за допомогою єдиного сервісу. Ці рішення також дозволили користувачам здійснювати телефонні дзвінки через VoIP через свої смартфони і комп’ютери, використовуючи додатки або веб-клієнтів.