
Системні адміністратори – це люди, яким ви телефонуєте, коли щось йде не так, і це люди, які розуміють внутрішню роботу офісних технологій і як це виправити. Якщо всередині компанії не працює електронна пошта або Інтернет, продуктивність різко падає, а підприємства можуть втратити мільйони доходів і робочої сили. Ось чому системним адміністраторам потрібно працювати швидко і методично, щоб все працювало. Тут є все, що вам потрібно знати, щоб відповісти на питання: «Що робить системний адміністратор?»
Віддалений системний адміністратор несуть відповідальність за підтримання та обслуговування ІТ-інфраструктури компанії. Це варіюється від серверів і мережі співробітників до фізичних комп’ютерів і програмного забезпечення електронної пошти, які використовуються бізнесом.
Що ви можете очікувати від роботи віддаленого системного адміністратора?
Опис завдань системного адміністрування залежить від компанії, але загальна концепція одна і та ж: виправляти і підтримувати все, що потрібно працівникам для апаратного і програмного забезпечення для успішного ведення бізнесу. Ось кілька щоденних завдань, які будуть виконувати системні адміністратори, щоб підтримувати мережу всередині компанії.
- Перевірка систем на наявність проблем, проблем з обслуговуванням і потенційних перерв
- Відповідаючи на запити на виправлення служби і квитки на проблеми
- Оновлення звітів про стан проблем і запис рішень
- Моніторинг факторів навколишнього середовища, таких як температура і вологість в серверній кімнаті
- Планування оновлень, змін і запусків програмного забезпечення
- Установка нових інструментів і оновлень в обладнанні всієї компанії
- Скидання маршрутизаторів і комп’ютерів для перевірки їх працездатності
- Навчання співробітників питань безпеки та обслуговування мережі.
- Усунення помилок, здійснювати підключення до мережі і проблем з інтернетом
- Допомога новим співробітникам у розумінні програмного забезпечення та перевірка того, що у них є все, що їм потрібно
- Відстеження базових показників і показників життєдіяльності, щоб краще зрозуміти, коли щось поводиться ненормально
- Повідомлення про потенційні проблеми керівництву зі списком альтернатив і рішень
- Зустріч з постачальниками для обговорення поліпшень обслуговування і порівняння цін
- Очищення обладнання, коли співробітники залишають компанію, і підготовка його до нових співробітників
Як вибрати системного адміністратора
Існує кілька робочих середовищ, з якими стикаються системні адміністратори під час роботи. віддалений системний адміністратор має своє робоче місце – будь-то в офісі або у себе вдома, може працювати як при компанії так і віддалено на аутсорсингу. У більшості випадків вони вирішують всі проблеми працівників компанії віддалено, щоб перевірити програмне забезпечення і синхронізувати їх з мережею, що вони можуть зробити після отримання схвалення по телефону.
Коли вони не за робочим столом, системні адміністратори будуть працювати в серверних кімнатах, перевіряючи з’єднання і стежачи за тим, щоб все працювало як треба. Крім того, від них може знадобитися ходити по офісу, перевіряти інтернет-з’єднання і оцінювати апаратні засоби співробітників для виявлення проблем. Залежно від розміру компанії, майже половину робочого дня можна провести, гуляючи, зустрічаючись з людьми і вирішуючи їхні проблеми в мережі.
Прогулянка по офісу також допомагає системним адміністраторам краще зрозуміти, де Інтернет є найсильнішим і де знаходяться різні мережеві маршрутизатори. Таким чином, вони можуть легко усувати проблеми в офісі, перевіряючи поля і маршрутизатори, перш ніж звертатися до постачальника компанії.
Віддалений системний адміністратор і його графік
Більшість системних адміністраторів працюють з понеділка по п’ятницю в звичайні робочі години. Поки все йде гладко, вони можуть піти в кінці дня і не повинні будуть затримуватися допізна. Однак, якщо є проблема з системами, або якщо вони запускають оновлення програмного забезпечення по мережі, їм, можливо, доведеться затриматися пізно, щоб гарантувати, що все працює гладко.
У деяких компаніях системному адміністратору надається телефон для виклику під час мережевого кризи. Якщо у компанії є кілька офісів або є віддалені співробітники, їм може знадобитися допомога, навіть якщо вони знаходяться вдома. Однак, поки вони можуть допомогти по телефону, вони не повинні мати занадто багато перерв в роботі в неробочий час.