ІТ ауторсинг – причини, ризики та винагороди

it-outsors

Переваги аутсорсингу здаються очевидними, і експерти з багатьох галузей рекламують його як відповідь на скорочення витрат на бізнес-функції, від інформаційних технологій до бухгалтерського обліку, маркетингу та людських ресурсів; здається можливим, що ви могли б керувати цілою компанією, навіть не наймаючи жодного співробітника.

Але чи є в аутсорсингу щось більше, ніж чистий прибуток? За якими ще причинами компанії вибирають цей маршрут? А як щодо розгалужень для аспектів вашого бізнесу, які не так легко виміряти кількісно?

У цій статті ми обговоримо три аспекти аутсорсингу: причини, ризики та винагороди, особливо в тому, що стосується інформаційних технологій (ІТ). І як бонус ми дамо кілька порад, які допоможуть вам налагодити успішні відносини з вашими постачальниками ІТ-послуг (незалежно від того, чи працюють вони на постійній основі або працюють на стороні).

Причини переходу на ІТ ауторсинг

Згідно з Індексом аутсорсингу за 2000 рік, проведеного Інститутом аутсорсингу, існує безліч причин, за якими компанії використовують іт аутсорсинг. Ось деякі з основних причин:

  • Зниження і контроль експлуатаційних витрат. При аутсорсингу ви виключаєте витрати, пов’язані з наймом співробітника, такі як нагляд з боку керівництва, навчання, медичне страхування, податки на зайнятість, пенсійні плани і т. д.
  • Підвищення уваги компанії. Бути майстром на всі руки непрактично, та й неможливо. Аутсорсинг дозволяє вам зосередитися на своїх основних компетенціях, в той час як інша компанія зосередиться на своїх.
  • Отримайте доступ до виключних можливостей. Ваша рентабельність інвестицій набагато вище, якщо ви передасте інформаційні технології на аутсорсинг фірмі, що спеціалізується в потрібних вам галузях. Замість знання однієї людини ви отримуєте вигоду від колективного досвіду команди ІТ-професіоналів.

ІТ-компанії, які залучаються на аутсорсинг, зазвичай вимагають, щоб їх ІТ-персонал також пройшов належну галузеву підготовку та пройшов сертифікацію.

Безкоштовні внутрішні ресурси для інших цілей. У вас може бути хтось у вашому офісі, який непогано розбирається в комп’ютерах або бухгалтерії, але, швидше за все, це не та робота, для якої він чи вона були найняті. Якщо вони витрачають час на ці речі, хто робить те, для чого їх найняли? Аутсорсинг дозволяє вам утримувати співробітників для максимально ефективного використання, замість того, щоб витрачати їх час на речі, які можуть зайняти у них більше часу, ніж у тих, хто навчений в цих конкретних областях.

Ресурси для внутрішнього користування недоступні. З іншого боку, може бути, у вашій компанії немає нікого, хто міг би керувати вашими ІТ-потребами, а наймання нового співробітника не входить в бюджет. Аутсорсинг може бути реальною альтернативою як на тимчасовій, так і на довгостроковій основі.

Отримайте максимальні вигоди від реструктуризації. Коли ви оптимізуєте свою компанію для поліпшення витрат, якості, обслуговування або швидкості, ваші неосновні бізнес-функції можуть бути відсунуті убік. Однак з ними все ще потрібно працювати, і аутсорсинг – оптимальний спосіб зробити це. Чи не саботує свої зусилля з реструктуризації, не встигаючи задовольнити непрофільні потреби.

Функція важко керована або неконтрольована. Це безперечно сценарій, коли аутсорсинг експертів може мати велике значення. Але не робіть помилки, думаючи, що ви можете забути про проблему зараз, коли вона «вирішена». Вам як і раніше потрібно брати участь навіть після відновлення контролю.

Зробіть доступними капітальні кошти. Передавши на аутсорсинг непрофільні бізнес-функції, ви можете витратити свої капітальні кошти на предмети, які безпосередньо пов’язані з вашим продуктом або вашими клієнтами.

Зменшіть ризики. Використання технологій, необхідних для ведення вашого бізнесу, вимагає великих витрат часу і коштів. Оскільки професійні постачальники ІТ-послуг, залучені на аутсорсинг, працюють з безліччю клієнтів і повинні слідувати кращим галузевим методам, вони зазвичай знають, що правильно, а що ні. Такі знання і досвід різко знижують ризик прийняття дорогого неправильного рішення.

Ризики пов’язані з переходом на IT обслуговування

Кожен раз, коли ви покладаєте відповідальність за будь-який аспект вашого бізнесу на когось другого, будь то новий співробітник на повну ставку або зовнішній постачальник, виникає ризик. Найняв я відповідну людину / компанію для виконання роботи? Чи будуть вони робити те, що повинні? Як вони будуть “відповідати” існуючим співробітникам або відділам? Це питання, які хвилюють власників малого бізнесу, коли передають управління новому співробітнику або продавцю.

Згідно Івонн Ледерер Анотуччі в своїй статті «Плюси і мінуси ІТ-аутсорсингу», власники бізнесу, які розглядають можливість передачі ІТ-функцій на аутсорсинг, повинні усвідомлювати такі ризики:

  • Деякі ІТ-функції нелегко передати на аутсорсинг. ІТ впливають на всю організацію; від простих повсякденних завдань до складних автоматизованих завдань. Переконайтеся, що зовнішній постачальник кваліфікований, щоб подбати про ваші найважливіші потреби.
  • Контроль може бути втрачено. Критики стверджують, що зовнішній постачальник ніколи не буде таким же ефективним, як штатний співробітник, що знаходиться під тим же керівництвом, що і інші співробітники. Інші проблеми включають конфіденційність даних і відновлення після збою. Однак зазвичай потрібен супервайзер, що володіє знаннями в галузі управління ІТ-персоналом.
  • Це може вплинути на моральний дух співробітників. Це особливо вірно, якщо ви будете звільняти співробітників, щоб замінити їх робочі функції на сторонню фірму. Інші співробітники можуть задатися питанням, чи піддається їх робота ризику.
  • Ви можете “замкнутися”. Якщо постачальник не документує свою роботу у вашій мережі і системі, або якщо вам довелося купити їх власницьке програмне забезпечення, ви можете відчути, що не можете нікуди піти або повернути свою мережу. Багаті аутсорсингові компанії вимагають, щоб ви підписували річний контракт, що обмежує гнучкість.

Більшість цих ризиків можна повністю уникнути, якщо ви знаєте, що вимагати від постачальника, і задавати правильні питання.

Що ви отримуєте при переході на ІТ – Аутсорсинг

Усе ще не впевнені, чи варто віддавати на аутсорсинг? За словами Анотуччі, який надав список ризиків, описаних вище, є багато нагород, які ви можете очікувати, якщо передасте ІТ-функції своєї компанії на аутсорсинг:

  • Доступ до новітніх і найкращих технологій. Можливо, ви помітили, як швидко застарівають програмне забезпечення та обладнання в цій галузі. Як один співробітник збирається бути в курсі всього? Аутсорсинг дає вам можливість мати більше, ніж одного ІТ-спеціаліста. А оскільки це ключова компетенція компанії, вони можуть дати вам розумну пораду, як вкласти гроші в ІТ на вас.
  • Економія на витратах. Передача ІТ-послуг на аутсорсинг забезпечує фінансові переваги, такі як скорочення накладних витрат, можливість оптової закупівлі та оренди обладнання і програмного забезпечення, а також ліцензій на програмне забезпечення, а також можливу відповідність державним вимогам.
  • Якісний персонал. Оскільки це їх основна компетенція, аутсорсингові постачальники ІТ шукають співробітників з певною кваліфікацією і сертифікатами. Ви можете не знати, що шукати, якщо наймаєте когось в штат на повну ставку, тому ви можете найняти не ту людину на роботу.
  • Гнучкість. У постачальників є кілька доступних ресурсів, в той час як внутрішній персонал може мати обмежені ресурси і можливості.
  • Гарантія зайнятості і зниження вигоряння штатних співробітників. Використання аутсорсингової ІТ-компанії знімає тягар з ваших співробітників, які взяли на себе більше, ніж він або вона були найняті, тому що «хтось повинен це зробити». Ви поліпшите стосунки зі своїми співробітниками, якщо дозволите їм робити те, що вони вміють найкраще і для чого вони були найняті.

Висновки

Тепер, коли ви побачили ризики і вигоди, пов’язані з аутсорсингом ІТ-функції вашого бізнесу, є над чим подумати. Незалежно від того, чи виберете ви аутсорсинг або наймаєте співробітників усередині компанії, одне можна сказати напевно: ви повинні знати, як управляти успішними робочими відносинами зі своїми постачальниками ІТ-послуг. Подивимося правді в очі, вони не завжди самі прості люди в світі, щоб зрозуміти і мати справу, чи не так? Ось кілька порад:

  • Чітко сформулюйте і викладіть цілі і завдання вашого проекту або ділових відносин.
  • Майте стратегічне бачення і план вашого проекту або відносин.
  • Виберіть відповідного постачальника або нового співробітника за допомогою досліджень і рекомендацій.
  • Наполягайте на контракті або плані, який включає в себе всі очікування від відносин, особливо фінансовий аспект.
  • Підтримуйте відкрите спілкування з усіма людьми / групами.
  • Добра підтримка і участь осіб, які приймають рішення.

Додано: 12.10.2020
прокоментувати статтю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

На початок
Телефон
Чат
Заявка
Меню