Коротко про послугу 'IP-Телефонія'

Ми пропонуємо найпрогресивніші рішення по IP телефонії на базі спеціального програмного обладнання. Досвід компанії дозволяє впровадити абсолютно всі вимоги офісної телефонії та задовольнити всі побажання клієнта.
Для ефективної роботи телефонного зв'язку по внутрішніх каналах і по зовнішніх, впроваджуємо спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє ефективно налаштувати роботу IP телефонії.
  • Швидке перенесення обладнання в разі зміни робочого місця. Здійснюється нова маршрутизація по IP каналах.
  • Можливість переадресації телефонного дзвінка на особистий номер співробітника, в даному випадку такий номер буде приховано, а дзвінок буде здійснюватися на офіційний номер підприємства.
  • Зворотній дзвінок, який дозволяє здійснити дзвінок з номера телефону підприємства, в разі якщо співробітник у відпустці, лікарняному і тд.
  • Система обліку дзвінків, яка дає можливість відстежувати кількість здійснених вихідних / вхідних дзвінків, на які номери і тривалість.
  • Шифрування інформації - все контактні дані перетворюються в код, співробітники виконують дзвінки виключно за номером коду, реальні номери не відображаються.
Порядок співпраці

Порядок співпраці
по послузі 'IP-Телефонія'

Заявка на підключення

Залишити заявку через кнопку "Замовити послугу" з повним описом технічного завдання

Розрахунок вартості

Після отримання технічного завдання здійснюється прорахунок вартості необхідних сервісів

Оплата услуг

У разі разового надання послуг необхідно внести попередню оплату

Виконання технічного завдання

Реалізація всіх необхідних робіт відповідно ТЗ
Додаткова інформація

Додаткова інформація
по послузі 'IP-Телефонія'

Велика компанія з великою кількістю співробітників просто не може існувати без наявності корпоративної телефонії. Це дозволяє зв’язати всі відділи всередині підприємства, також дозволяє організувати вхідну абонентську лінію на кілька каналів. Найбільш затребуваним елементом є саме IP телефонія, при якій всі дзвінки здійснюються виключно через інтернет або усередині локальної мережі з наявністю надійного захисту передачі даних. Такий вид телефонії допомагає ефективно організувати робочий процес.

Ми пропонуємо найпрогресивніші рішення по IP телефонії на базі спеціального програмного обладнання. Досвід компанії дозволяє впровадити абсолютно всі вимоги офісної телефонії та задовольнити всі побажання клієнта.

Для ефективної роботи телефонного зв’язку по внутрішніх каналах і по зовнішніх, впроваджуємо спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє ефективно налаштувати роботу IP телефонії.

  • Швидке перенесення обладнання в разі зміни робочого місця. Здійснюється нова маршрутизація по IP каналах.
  • Можливість переадресації телефонного дзвінка на особистий номер співробітника, в даному випадку такий номер буде приховано, а дзвінок буде здійснюватися на офіційний номер підприємства.
  • Зворотній дзвінок, який дозволяє здійснити дзвінок з номера телефону підприємства, в разі якщо співробітник у відпустці, лікарняному і тд.
  • Система обліку дзвінків, яка дає можливість відстежувати кількість здійснених вихідних / вхідних дзвінків, на які номери і тривалість.
  • Шифрування інформації – все контактні дані перетворюються в код, співробітники виконують дзвінки виключно за номером коду, реальні номери не відображаються.

Це лише малий перелік можливостей ІP телефонії. Цей елемент ІТ інфраструктури дуже гнучкий, що дозволяє налаштувати систему під свої – індивідуальні вимоги.

Вигідна економія

Економія з використанням офісної телефонії здійснюється за рахунок таких чинників:

  • Обмеження телефонних ліній, не завжди обов’язкова наявність зовнішньої лінії на одне робоче місце. Переговорні лінії всередині компанії можуть бути в необмеженій кількості, але зовнішні лінії повинні бути раціонально розподілені.
  • Якщо представництва компанії розташовані в різних містах або країнах, здійснення дзвінків проводиться за єдиною нумерації, через локальну мережу. А також через інтернет, без необхідності розгортання нових телефонних АТС.
  • Зниження витрат при масштабуванні, немає необхідності докуповувати весь спектр програмного обладнання, відкриваючи нові філії.
  • Наявність системи обліку, дозволяє ефективно організувати робочий процес співробітників, що дає можливість економити на кількості персоналу.
  • Моментальне розгортання гарячої лінії без істотних витрат.
Що від Вас потрібно

Що від Вас потрібно
по послузі 'IP-Телефонія'

Надання доступу до IP-телефонії

обов'язково

Наявність стабільного підключення до інтернету

обов'язково
Часті запитання

Часті запитання
по послузі 'IP-Телефонія'

Чи займаєтеся ви створенням IP-телефонії з нуля

Ні, ми надаємо послуги з налаштування IP-телефонії та підтримки

Як швидко ваш фахівець може усунути проблему

Зв'язок з телефонії здійснюється через інтернет, найпоширеніші проблеми вирішуються протягом 10-20 хвилин

Чи можу використовувати телефонію на смартфоні

Так, для цього існує спеціальне програмне забезпечення, в тому числі і безкоштовне

Чи можливо встановити власний голосовий супровід

Так, для цього вам потрібно надати запис і скласти технічне завдання для реалізації ролей

Варстість послуги
'IP-Телефонія'

Остаточна вартість послуг формується після отримання технічного завдання. Наші послуги надаються як на абонентській основі так і разово.‌

Підтримка IP-телефонії

обслуговування стабільної роботи корпоративної телефонії

від 700 грн.

Онлайн калькулятор
Замовити послугу