Чому аутсорсинг – це хороша бізнес-стратегія?

Це підвищує ефективність, скорочує витрати, прискорює розробку продуктів і дозволяє компаніям зосередитися на своїх основних напрямках.

Для багатьох людей аутсорсинг лякає. Проте, ця нова бізнес-модель, яка була прийнята у всьому світі як в приватному, так і в державному секторах, дає безліч переваг. Це дозволяє організації досягти бізнес-цілей, підвищити цінність, задіяти базу ресурсів і знизити ризики. Іншими словами, від окремих елементів до управління системами, вибір використання зовнішніх постачальників дозволяє компанії або організації, що передає роботу на аутсорсинг («клієнту»), зосередитися на тому, що у неї виходить найкраще.

Проблеми аутсорсингу виникають через не знання або через поганий досвід практики управління

У той час як загальний суспільний стереотип аутсорсингу може полягати в економії фінансових коштів за рахунок використання більш дешевої робочої сили в іншій країні (відомий як «офшорінг»), аутсорсинг може бути як внутрішнім, так і іноземним. Це також може дати клієнтові доступ до досвіду і рівнем продуктивності, недоступному в компанії. Коли існує дефіцит навичок або виробництва (часто в сфері інформаційних технологій) і постачальник послуг може надати рішення, яке може задовольнити потреби обох сторін.

Статистика з цього питання відкриває очі. Бухгалтерська та консалтингова компанія Deloitte недавно опублікувала безкоштовний Глобальний огляд аутсорсингу і інсорсінга за 2019 рік, який охоплює політичні наслідки, правила, напрямки аутсорсингу, технології та управління постачальниками. Наприклад, платформа онлайн-курсів udemy.com опублікувала деякі показові статистичні дані за 2013 рік. Того року 43% ІТ-сектора були передані на аутсорсинг. У наступному році цей показник зріс до 60%.

Ефект масштабування

Хоча «батьком» аутсорсингу цілком може бути британський економіст початку 19 століття Девід Рікардо з його економічним принципом «порівняльних переваг», тільки в 1989 році компанія Eastman Kodak, що займається рішеннями для обробки зображень, зробила революційний тоді крок, віддавши свої інформаційні технології на аутсорсинг.

До цього часу ідеальною моделлю для бізнесу була велика і добре інтегрована компанія, яка володіла, керувала і безпосередньо контролювала свої активи. Але великі корпорації виявилися не в змозі конкурувати на глобальному рівні, оскільки роздуті структури управління перешкоджали гнучкості. Диверсифікація стала згуртованим гаслом для розширення корпоративної бази і використання ефекту масштабу. Для багатьох великих компаній це призвело до стратегії зосередження уваги на основному бізнесі і компетенціях, визначення того, що було критичним для майбутнього зростання компанії, а що ні.

Аутсорсинг і його перспективи

Хоча аутсорсинг може здатися ідеальним рішенням для організацій, охочих звести накладні витрати на мінімально можливому рівні і скоротити цей пекельний «підрахунок голів», існують також небезпеки, яких слід уникати.

Було проведено безліч досліджень для вивчення переваг і недоліків аутсорсингу. Booz Allen Hamilton, провідна консалтингова компанія в галузі управління та технологій, опублікувала в 2014 році звіт, в якому описується «неоднозначна успішність за традиційним аутсорсингу». Проте, він зазначив: «Зазвичай економія виникає через те, що постачальник аутсорсингу може отримати доступ до більш дешевої, більш гнучкою робочій силі і новітнім і найбільш ефективним технологіям. Організації заявляють, що в середньому вони скорочують витрати на 15% за рахунок аутсорсингу ».

Datamark Incorporated, яка надає послуги управління корпоративним контентом компаніям зі списку Fortune 500, підтверджує ці твердження. У своєму «Білому документі» 2014 року компанія провела однорічний і багаторічний аналіз витрат на рішення про аутсорсинг бізнес-процесів по окремих елементах. Взявши репрезентативну вибірку з досліджуваних підприємств, Datamark виявив економію витрат в розмірі 31% при річному аналізі витрат, в той час як трирічне дослідження тієї ж вибірки бізнесу показало економію в 33%. Це, очевидно, є дуже значне скорочення витрат для одних підприємств і дає стимул іншим слідувати цій привабливою бізнес-моделі.

ІТ – аутсорсинг і його майбутнє

За останні 25 років індустрія аутсорсингу перетворилася з нічого у всьому світі в бізнес з оборотом в кілька трильйонів доларів США.

Економія на масштабі, фінансову винагороду, а також гнучкість і підвищена продуктивність, обіцяні аутсорсингом, будуть затребувані на довгі роки, оскільки стрімко зростаючі темпи зростання аутсорсингу зачіпають всі верстви суспільства.

Спочатку сфокусований на високо транзакційних процесах бек-офісу або некритичних послугах, аутсорсинг тепер включає в себе стратегічні функції, при цьому деякі компанії знімають з себе цілі створення вартості.

Так що ж нас чекає в майбутньому? У міру того, як аутсорсинг експоненціально поширюється по всьому світу, неминуче виникнуть проблеми, які ще не виникли. Потім робота буде полягати у відстеженні подій і тенденцій і створення стандартизованих рішень, які допоможуть всім зацікавленим сторонам знайти спосіб обійти або подолати перешкоди, які перегороджують їм шлях.

Додано: 08.10.2020
прокоментувати статтю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

На початок
Телефон
Чат
Заявка
Меню